Załatwianie spraw
Załatwianie spraw
W tym dziale publikujemy informacje o sposobach przyjmowania i załatwiania spraw w Przykładowej Instytucji. Można tutaj również pobrać wzory wniosków i formularzy.
Co można załatwić?
- zapłacić za usługi bez dodatkowych opłat
- złożyć pismo, wniosek itd.
- podpisać umowy o zaopatrzenie w wodę i odbiór ścieków,
- odebrać dokumenty,
- zgłosić stan wodomierza i odebrać fakturę,
- odebrać worki i naklejki z kodem na odpady segregowane,
- zamówić pojemniki na odpady komunalne, biodegradowalne itp.
Zamówić usługi:
- wywozu nieczystości płynnych z zbiorników bezodpływowych,
- podstawienia kontenera na odpady,
- transportowe, sprzętowe,
- budowlane,
- wykonania przyłączy wod-kan,
- montażu podliczników,
- remontu i budowy sieci wod-kan,
- udrażniania kanalizacji ciśnieniowego i mechanicznego.
Oprócz tego nasi pracownicy:
- pomogą wypełnić wnioski,
- objaśnią procedury postępowania,
- przyjmą wnioski, korespondencję, itd.,
- w razie konieczności skontaktują z pracownikiem merytorycznym odpowiedzialnym za załatwienie sprawy.
- Szczegóły
- Udostępniony przez: KPW Gogolin
- Wytworzony przez: KPW Gogolin (KPW Gogolin)
- Nadrzędna kategoria: Biuletyn Informacji Publicznej
- Kategoria: Załatwianie spraw
- Odsłony: 16345
Podkategorie
Tryb załatwiania spraw Liczba artykułów: 3
Podstawowym aktem prawnym określającym tryb przyjmowania i załatwiania spraw przez organy administracji publicznej jest ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000 r. nr 98 poz. 1071 z późn. zm.). Sprawy osób realizujących prawo dostępu do informacji publicznej rozpatrywane są zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. W tym dziale znajdują się wyjątki z tych przepisów oraz inne ogólne informacje o trybie załatwiania spraw w Przykładowej Instytucji.