Załatwianie spraw

W tym dziale publikujemy informacje o sposobach przyjmowania i załatwiania spraw w Przykładowej Instytucji. Można tutaj również pobrać wzory wniosków i formularzy.

Co można załatwić?

  • zapłacić za usługi bez dodatkowych opłat
  • złożyć pismo, wniosek itd.
  • podpisać umowy o zaopatrzenie w wodę i odbiór ścieków,
  • odebrać dokumenty,
  • zgłosić stan wodomierza i odebrać fakturę,
  • odebrać worki i naklejki z kodem na odpady segregowane,
  • zamówić pojemniki na odpady komunalne, biodegradowalne itp. 

Zamówić usługi:

  • wywozu nieczystości płynnych z zbiorników bezodpływowych,
  • podstawienia kontenera na odpady,
  • transportowe, sprzętowe,
  • budowlane,
  • wykonania przyłączy wod-kan,
  • montażu podliczników,
  • remontu i budowy sieci wod-kan,
  • udrażniania kanalizacji ciśnieniowego i mechanicznego.

Oprócz tego nasi pracownicy:

  • pomogą wypełnić wnioski,
  • objaśnią procedury postępowania,
  • przyjmą wnioski, korespondencję, itd.,
  • w razie konieczności skontaktują z pracownikiem merytorycznym odpowiedzialnym za załatwienie sprawy.

 

Podkategorie

Podstawowym aktem prawnym określającym tryb przyjmowania i załatwiania spraw przez organy administracji publicznej jest ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000 r. nr 98 poz. 1071 z późn. zm.). Sprawy osób realizujących prawo dostępu do informacji publicznej rozpatrywane są zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. W tym dziale znajdują się wyjątki z tych przepisów oraz inne ogólne informacje o trybie załatwiania spraw w Przykładowej Instytucji.

COM_CONTENT_READ_MORETryb załatwiania spraw