Działalność
Załatwianie spraw
W tym dziale publikujemy informacje o sposobach przyjmowania i załatwiania spraw w Przykładowej Instytucji. Można tutaj również pobrać wzory wniosków i formularzy.
Co można załatwić?
- zapłacić za usługi bez dodatkowych opłat
 - złożyć pismo, wniosek itd.
 - podpisać umowy o zaopatrzenie w wodę i odbiór ścieków,
 - odebrać dokumenty,
 - zgłosić stan wodomierza i odebrać fakturę,
 - odebrać worki i naklejki z kodem na odpady segregowane,
 - zamówić pojemniki na odpady komunalne, biodegradowalne itp.
 
Zamówić usługi:
- wywozu nieczystości płynnych z zbiorników bezodpływowych,
 - podstawienia kontenera na odpady,
 - transportowe, sprzętowe,
 - budowlane,
 - wykonania przyłączy wod-kan,
 - montażu podliczników,
 - remontu i budowy sieci wod-kan,
 - udrażniania kanalizacji ciśnieniowego i mechanicznego.
 
Oprócz tego nasi pracownicy:
- pomogą wypełnić wnioski,
 - objaśnią procedury postępowania,
 - przyjmą wnioski, korespondencję, itd.,
 - w razie konieczności skontaktują z pracownikiem merytorycznym odpowiedzialnym za załatwienie sprawy.
 
- Szczegóły
 - Udostępniony przez: KPW Gogolin
 - Wytworzony przez: KPW Gogolin (KPW Gogolin)
 - Nadrzędna kategoria: Biuletyn Informacji Publicznej
 - Kategoria: Załatwianie spraw
 - Odsłony: 275923
 
Podkategorie
Tryb załatwiania spraw Liczba artykułów: 3
Podstawowym aktem prawnym określającym tryb przyjmowania i załatwiania spraw przez organy administracji publicznej jest ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000 r. nr 98 poz. 1071 z późn. zm.). Sprawy osób realizujących prawo dostępu do informacji publicznej rozpatrywane są zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. W tym dziale znajdują się wyjątki z tych przepisów oraz inne ogólne informacje o trybie załatwiania spraw w Przykładowej Instytucji.