Zasady obsługi klientów w czasie pandemii
Od dnia 22 marca 2021 roku prosimy klientów KPW Gogolin by ograniczyć do niezbędnego minimum zakres spraw załatwianych osobiście w siedzibie Spółki. Płatności proszę dokonywać przelewem bankowym lub w kasie spółki dokonywać płatności kartą.
Odczyty wodomierzy będą odbywały się z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa epidemiologicznego.
Usługi montażu, demontażu i wymiany wodomierzy pracownicy Spółki będą wykonywać jedynie u mieszkańców nie objętych kwarantanną. Prosimy aby każdorazowo poinformować pracowników spółki o przebywaniu na kwarantannie.
Awarie będą usuwane w normalnym trybie przewidzianym procedurą.
Prosimy aby od dnia 22 marca 2021 roku do odwołania załatwiać sprawy zdalnie: telefonicznie lub mailowo.
W sprawach wymagających kontaktu bezpośredniego prosimy kontaktować się wcześniej celem ustalenia terminu i godziny wizyty.
Telefoniczny kontakt: 774232031
e-mail: