Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zasady obsługi klientów w czasie pandemii

Od dnia 22 marca 2021 roku prosimy klientów KPW Gogolin by ograniczyć do niezbędnego minimum zakres spraw załatwianych osobiście w siedzibie Spółki. Płatności proszę dokonywać przelewem bankowym lub w kasie spółki dokonywać płatności kartą.

Odczyty wodomierzy będą odbywały się z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa epidemiologicznego.

Usługi montażu, demontażu i wymiany wodomierzy pracownicy Spółki będą wykonywać jedynie u mieszkańców nie objętych kwarantanną. Prosimy aby każdorazowo poinformować pracowników spółki o przebywaniu na kwarantannie.

Awarie będą usuwane w normalnym trybie przewidzianym procedurą.

Prosimy aby od dnia 22 marca 2021 roku do odwołania załatwiać sprawy zdalnie: telefonicznie lub mailowo.

W sprawach wymagających kontaktu bezpośredniego prosimy kontaktować się wcześniej celem ustalenia terminu i godziny wizyty.

Telefoniczny kontakt: 774232031

e-mail: